Service:
De som ønsker service på produkter solgt av GEAPP AS og mener at problemet dekkes under garanti eller reklamasjon, må nå henvende seg til den butikken hvor produktet er kjøpt.
Det må da kunne forevises kjøpskvittering, eller annen dokumentasjon som viser kjøpstidspunktet.
Kunder med produkter som er 5 år eller eldre, kan sjekke kontaktlisten i menyen til venstre, og finne et verksted som passer geografisk.
Listen omfatter verksteder med god kjennskap til GE produktene. De fleste av disse verkstedene kan også hjelpe til med service på andre hvitevarer.
Produkter kjøpt hos ELKJØP, LEFDAL eller EXPERT:
Dersom du har handlet GE, GEAPP eller ILVE produkter hos en av disse og de fortsatt er under garanti eller reklamsjon, kan man henvende seg direkte til:
ServiceCompaniet AS
Gladengveien 8,
0661 OSLO
Tlf: 23897266
E-post: info@servicecompaniet.no
Web: www.servicecompaniet.no
|